torsdag 20. desember 2012

Buksedrakt

Denne buksen begynte jeg på i høst, men den ble ikke ferdigstilt før i den senere tid. Halvveis i plagget tok overlockmaskinen min kvelden. Den har vært hjemme fra reperasjon et par måneder nå og jeg fikk endelig tid til å gjøre den ferdig. Deilig å ha overlockmaskinen i stand i gjen!

Mønster: Minikrea
Stoff: Chambrey og ribb fra S&S, Cord fra Stof 2000
Størrelse: 0-9 mnd

Ønsker dere alle en riktig god jul! Førjulstiden har jeg brukt til å gjøre ferdig en del hjemmelagde julegaver, disse blogges fortløpende når pakkene er åpnet:)

God jul!

2 kommentarer:

  1. Så søt bukse!! Kjedelig med overloock som ikke virker, ja... Min må få seg en sjekk etter jul, håper det går kjapt.... Du lager mye fint! Gled meg til å følge deg videre!

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar! Håper du får ordnet overlocken din:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...